Alla inlägg den 11 april 2013

Av Lisa Amanda Littecke Söderberg - 11 april 2013 12:27

Hej alla blogg läsare!! Idag har det varit en prov dag!!

För idag har vi haft NO prov hela dagen   

 Jag känner att det har gått bra och jag känner att jag ja´g har klarat det. nu snart ska vi ha ett till no prov och efter det ska klassen ha kompismassage.

Jag ska få massgra våsra lärare   



SES // Amanda

Av Lisa Amanda Littecke Söderberg - 11 april 2013 12:24

Hej!!


Idag har vi haft prov i skolan och det fortseter snart men nu har vi lunch rast.

Vi har haft no prov och det var skit tråkigt men nu sitter jag på ett biblotek och typ gör ingenting.

Men aja vi ska ha ett till no prov snart och det är semst.

Men jag kommer att blogga litte mer ikväl om jag hiner som jag säkert kommer att göra.

Men aja jag ska nog ta och va ute en stund så jag får lite friskluft innan provet.


Men idag lite senare ska jag på träning och alla som undrar ska jag på fotbolls träning.

Äfter det ska jag nog ducha eller bada!!  

                                 

                                    

                                       //Lisa  



Presentation

We love horses and animals

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards