Alla inlägg den 9 april 2013

The host!!

 

Jag tyckte den var bra och jag satt nästan och grät jag tyckte den var

Sorglig och spännand.

 

Jag kan tipsa att se den filmen om man tycker om spänning, sorg och kärlek.


 

Jag ger filmen en  9/10.

 

Jag ger filmen en 9 för att man ser att det det inte är sant på visa ställen.

 

När vi tittade på filmen så satt Eva vår fritisledare brevid mig och hon satt och frågade mig om det var spännande.

På vägen hem så sa jag och Amanda till Eva om det var spännande och hon bara skrattade.

 

                                                  
                                

 


Skolan!!

 

I skolan va det som alla andra dagar bara att vi ska ha massor nationela prov.

Det värsta är nog att vi ska börja med sexualkunskap i skolan.

Men jag hadde hemkunskap idag vi gjorde pizza det var väldigt gott.

                                  

                                                  
                                                  
                     //Lisa

 

 

 

Presentation

We love horses and animals

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards